Sunday 29 May 2011

jazakillah...terima kasih...gracias

terima kasih semua-:)
sumber



Bismillahirrahmanirrahim

Post kali ini saya tujukan khas buat sahabat-sahabat yang sudi menjadi follower blog ini. Rasa malu sebab saya sendiri jarang-jarang update blog ini dan berkongsi dengan kawan-kawan semua. Sebenarnya, saya amat menghargai kesudian anda semua untuk follow blog ini-:).

Sebagai insan yang tak punya apa untuk dikongsi, hanya sedikit yang dapat saya sampaikan. Namun, pada saya bukanlah kurangnya ilmu itu boleh jadi penghalang untuk kita berkongsi. Kita semua diseru untuk menyampaikan mengikut kapasiti dan kemampuan kita. Yang penting ilmu itu bermanfaat dan boleh diamalkan.

Sekali lagi, terima kasih, jazakillah, gracias...dan semua ungkapan terbaik buat kalian semua, moga sentiasa dalam perlindungan Allah. Saya amat berharap agar kita dapat lebih berkongsi ilmu dan pengalaman selepas ini. Hakikatnya, saya masih kurang amat dari segi ilmu, besarlah harapan agar dapat berkognsi dengan kalian semua, InsyaAllah.

Lagu ini ditujukan khas buat kalian semua...

p/s: best juga kalau buat group fb, untuk sama-sama sharing

mendung...hujan

No comments:

Post a Comment